طرز تهیه هات داگ تنوری با فر خانگی
نوشته شده توسط : alipour

با درود زیاد – هات داگ نوعی سوسیس میباشد که ولی فرمول غذایی و ترکیبات آن با دسته عادی مختلف می‌باشد و معمولا در سایزی بزرگتر از مثال های معمول به وسیله کمپانی ها تولید می شود که ترکیبات و درصد آن ها در فهرست مواد تشکیل دهنده آمده است ؛ اما قضیه کلیدی روش تهیه و تنظیم آن می باشد ؛ هات داگ را میتوان به یک سری راه و روش متفاوت و چه بسا ابداعی تنظیم نمود که در هر کدام مختلفات کنار آن قادر است تغییرات فراوانی داشته باشد ؛ بیشترین تغییرات در اشکال هات داگ برمیگردد به گونه سس های زمینه استعمال در آن مثل سس پنیر چدار یا این که سس سالسا یا سس پستو و… . که در این فراگیری ابتدا هات داگ را آماده می نماییم و آن گاه دستور یک سس خوشمزه را برایتان قرار خواهیم اعطا کرد تا از این روش تهیه هات داگ تنوری با بی دادمیکرد خانگی غایت به کار گیری را ببرید .

نیازمندیها
: ماده
| قطعه مقدار | تعداد هات
داگ تعداد لازم کره مقدار
لازم آرد مقدار
لازم شیر مقدار
لازم پنیر
چدار مقدار لازم نمک
و ادویه مقدار لازم چه‌طور
هات داگ صحیح کنیم ؟ 1
:
در گام در آغاز بی داد می کرد را شفاف کرده و در دمای 370 جايگاه فارنتهایت یا 180 سکو سانتیگراد قرار میدهیم تا کاملا گرم شود .

سپس سوسیس را از بهترین مدل خریداری نموده و پوست آن را جدا می نماییم و سپس نظیر شکل آن را در سیخ جوجه گردان فرو می‌کنیم به طوریکه در تصویر هم مشاهده میفرمایید .

ایده
برای تهیه و تنظیم هات داگ فراگیری
شیوه تنظیم هات داگ تنوری با فر
ارشادوراهنمایی
در تنظیم غذای فست فود در خانه 2
:
در این مرحله یه خرده روغن (ترجیحا کره یا روغن زیتون) را در ظرفی نظیر نعلبکی ریخته و با آغشته کردن چاقو و زدن برش به سوسیس نظیر تصویر , عمق در هات داگ ساخت می‌کنیم که ولی سبب ساز نفوذ روغن هم میگردد و می بایست برای هر برش یک سکو شمشیر را در روغن آغشته کنیم و این فعالیت را برای تمام دور و اطراف هات داگ انجام می دهیم تا همه طرف آن چاک خورده باشد .

روش
هات داگ درست کردن فراگیری
روش تهیه هات داگ تنوری با فر
شیوه
تهیه سس مخصوص هات داگ 3
:

تجهیزات فست فود
درحال حاضر در یک قابلمه کوچک، کره را روی حرارت ملایم آب نمائید . آرد را به آن طولانی تر نمائید و حدود یک دقیقه بپزید . شیر را به طور یکجا بیشتر نمایید و نیز بزنید . مایع را تا حدی که غلیظ شود و حباب روی آن تولید شود روی شعله حرارت دهید . پنیر چدار را بیش تر فرمایید و نیز بزنید . در آخر از روی حرارت بردارید و اذن دهید خنک شود .

نحوه
تنظیم هات داگ خانگی 4
:
حالا در این مرحله تا خنک شدن سس , به سراغ ادامه تهیه و تنظیم هات داگ می‌رویم و حالا می‌توانید مقداری ادویه های منحصربه‌فرد مانند پودر فلفل یا پودر سیر و پودر نعناع و آویشن و… بر روی آن بپاشید نظیر تصویر ذیل و در آخر سوسیس را در فریاد میزد قرار دهید .

شرایط بی دادمیکرد را بر روی جوجه گردان بگذارید تا همزمان با حرارت سوسیس در درحال حاضر مدت و گردش باشد تا تمام نقاط آن به یک میزان گریل شود .

امید‌واریم از این آموزش روش تهیه و تنظیم هات داگ تنوری با بیداد میکرد خانگی غایت لذت را برده باشید .

 





:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 2195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: